Ψηφίζουμε Διαφορετικά, Στηρίζουμε Ένωση Κεντρώων

2019-06-23

Μετά από τέσσερα χρόνια αδιάκοπης, άοκνης και ειλικρινούς προσπάθειας, με επαφές, συναντήσεις και ατελείωτες συζητήσεις με τους κατοίκους της Ανατολικής Αττικής, έφτασε η ώρα της κάλπης.

Αυτή η διαδρομή μου πρόσφερε γνώσεις και εμπειρίες. Σε Ωρωπό, Αχαρνές, Μάτι, Μαραθώνα, Κερατέα, Άγιο Στέφανο, Καλύβια, Λαύριο γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους οι οποίοι μου εκμυστηρεύτηκαν σκέψεις και προβληματισμούς για τις περιοχές τους.

Νιώθω την ανάγκη να τους ευχαριστήσω προκαταβολικά για την καλή τους διάθεση και την υποδοχή τους στο πρόσωπό μου. Επιπλέον, θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της #ΈνωσηςΚεντρώων  #ΒασίληΛεβέντη για την τιμή να με εντάξει, για δεύτερη φορά, στο ψηφοδέλτιο της Περιφέρειας Αττικής, στην ενότητα της Ανατολικής Αττικής.

Όσοι με γνωρίζετε, μου αναγνωρίζετε ειλικρίνεια, θάρρος, ευθύτητα. Αυτές είναι οι αρχές μου. Η δύναμή σας, δύναμή μου σε αυτές τις εκλογές.

#ΑλέξανδροςΑνδριώτης
#ΥποψήφιοςβουλευτήςΑνατολικηςΑττικής

© 2019 Το πολιτικό blog του Αλέξανδρου. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε